Jäsenyys

Liity jäseneksi

Liity nyt jäseneksi, se kannattaa! Jäsenenä saat tuntuvia etuja ja pääset yhdistyksen järjestämiin tapahtumiin edullisemmin. Monet kerhot jatkuvat syksystä kevääseen ja jo yhden lapsen kerho-osallistuminen tulee 4H-jäsenenä suhteessa edullisemmaksi kuin ilman 4H-jäsenyyttä.

Jäsenmaksusi ja -kautesi on voimassa 12kk kerrallaan, alkaen liittymiskuukauden alusta. Jäsenmaksukauden päättyessä saat uuden jäsenmaksulaskun.

Jäsenmaksu  on 1.9.2023 alkaen 40 €/ yksilöjäsenmaksu ja perhemaksuna 85 €. Perhejäsenmaksulla voivat jäseneksi liittyä kaikki samaan ruokakuntaan kuuluvat aikuiset ja nuoret kuudesta ikävuodesta lähtien.

Liity täällä!

Jos jäseneksi liittyminen ei onnistu oheisen linkin kautta, niin 4H-jäsenen tiedot voi toimittaa alla olevalla lomakkeella ja 4H-yhdistys hoitaa jäseneksi liittämisen.

Olemme ottaneet käyttöön uuden digitaalisen jäsenkortin. Voit ladata sen kännykkääsi.
Jäsenet pääsevät puolestaan muokkaamaan tietojaan digitaalisessa asiointipalvelussa.
Digitaalisen palvelun kautta voit seurata omia tietojasi jäsenrekisterissämme, muuttaa tietojasi ja myös lopettaa 4H-yhdistyksen jäsenyyden, kun se ei enää vastaa lapsesi tai perheesi tarpeita. 4H-jäsenyyden päättäminen ja omien jäsentietojen päivittäminen onnistuu puhelinsoitollakin  4H-toimistolle puh. 050 588 7693 tai s-postitse tuovi.loytynoja(at)4h.fi tai harkatie(at)4h.fi. Ensisijaisesti digipalvelun kautta.

Liittymislomake Härkätien 4H-yhdistyksen jäseneksi

Haluan perheestämme useamman kuin yhden henkilön 4H-jäseneksi
Annan luvan käyttää 4H-tapahtumissa otettuja kuvia 4H-tiedottamiseen ja 4H-julkaisuihin